Conscious Retourbeleid

Klik hier voor meer informatie over ons garantiebeleid

Conscious staat voor de hoogste standaard in vaporizers en smart. We zijn er trots op dat we vandaag de dag de beste selectie van de nieuwste vaporizers en smartproducten van de hoogste kwaliteit hebben. Wij zijn niet voor niets Europa's toonaangevende distributeur!

Wij doen er alles aan om onze producten in topconditie te leveren. Het kan echter gebeuren dat een product beschadigd aankomt, dat je het verkeerde product ontvangt, dat het product niet werkt zoals het hoort of dat je je binnen de garantieperiode bedenkt.

Bovenstaande redenen zijn - binnen de hieronder uiteengezette grenzen - de enige geaccepteerde redenen om een product aan ons te retourneren. Als dit het geval is, vragen wij je vriendelijk om een claim in te dienen via ons online claimformulier.

Zodra de claim is binnengekomen, doen wij ons uiterste best om je zo snel mogelijk te beantwoorden. Wacht alsjeblieft ons antwoord op je klacht af alvorens het (de) product(en) aan ons terug te sturen.

LET OP: Producten die zonder onze toestemming worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd en er wordt geen restitutie verleend.

Als je claim is goedgekeurd, ontvangt je gratis postlabels van onze klantenservice.

Het verzenden van de retourzending met een door ons verstrekt etiket wordt door ons verzekerd en gegarandeerd. Retouren die zonder een door ons verstrekt verzendlabel worden verzonden, zijn op eigen risico en als de retourzending niet aankomt, heb je geen recht op restitutie.

Retourneren binnen de garantietermijn van 30 dagen

Als je om welke reden dan ook van gedachten verandert en je aankoop(en) wilt retourneren, kun je dit binnen 30 dagen doen. Gelieve ons eerst op de hoogte te stellen en zolang de artikelen ongeopend, verzegeld en in perfecte staat zijn, geven wij je een tegoed of een terugbetaling voor de goederen. De verzendkosten zijn echter voor jouw rekening. Houd er rekening mee dat:

  • Wij accepteren alleen schone en ongebruikte producten
  • Wij accepteren alleen producten in hun originele, onbeschadigde verpakking
  • Pakketten met extra stickers of prijskaartjes worden niet geaccepteerd
  • Teruggestuurde artikelen moeten een houdbaarheid van ten minste zes maanden hebben
  • Producten die op speciaal verzoek zijn besteld en geleverd kunnen niet worden geretourneerd
  • Wij accepteren alleen producten die nog steeds deel uitmaken van het Conscious assortiment

De verzendkosten voor het retourneren van een product binnen 30 dagen worden op jouw account afgeschreven.

Onjuiste levering of beschadigde goederen bij aankomst

Wij proberen er altijd voor te zorgen dat we alleen de beste kwaliteit goederen leveren en werken samen met onze leveranciers en producenten om te garanderen dat de hoogste normen worden gehandhaafd en kwaliteitscontroles worden uitgevoerd. Er kan echter altijd iets misgaan. In het geval van een onjuiste levering of indien uw product(en) beschadigd of met gebreken aankomt (komen), dien  je binnen 2 weken na levering een online claim in te dienen.

Als je claim is goedgekeurd, ontvangt je gratis postlabels van onze klantenservice.

Retourzending van defecte producten binnen de garantieperiode (verschilt per product)

Wij zijn als bedrijf verantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorgvuldig samengestelde portfolio van producten die wij verkopen. Bij de verkoop van onze producten doen we ons best om ervoor te zorgen dat het product voldoet aan de beloofde specificaties. Als een product niet functioneert zoals omschreven, garanderen wij dat we je als klant schadeloos zullen stellen.